marți, 3 noiembrie 2009

Piedici in comunicare?

  • Sunt sigura ca exista foarte multi oamenii care isi doresc sa se exprime,sa spuna ce gandesc,ce simt si cred dar ii opresc ceva.Acel ceva ii umple de frustrarii si ii fac sa-si piarda increderea in ei si in loc sa isi rezolve problema ea devine tot mai accentuata si mai grava.
Eu consider,ca principala piedica in comunicare este lipsa curajului care determina la randul lui timiditatea.Am auzit multe cazuri,poate va regasiti si voi in acest exemplu:in momentul cand sunt nevoiti sa vorbeasca in fata clasei,ii cuprind o stare de anxientate si considera ca orice ar spune nu e bine si sunt de parere ca orice ar spune ceilalti e mai corect.Din exemplu dat de mine rezulta frica si timiditatea accentuata si din aceasta cauza increderea si respectul de sine are foarte mult de suferit.
Din punctul meu de vedere este foarte pacat ca o mare cantitate de talent este pierduta in lume din cauza absentei curajului,in fiecare zi dispar oamenii a caror timiditate ii impiedica sa faca un prim efort.Sunt convinsa si dupa acest principiu imi traiesc viata ca"...intreaga lume se da la o parte din fata omului care stie unde merge",deoarece in viata nu este important sa deti carti bune ci sa le joci bine pe cele care le ai
Sunt constienta ca increderea de sine a acestor oameni,care nu au curajul sa se exprime liber,este grav afectata deoarece ei tind sa se subaprecieze.Cu toti stim ca chiar daca e o greseala sa ne supraapreciem mai grav e sa ne subapreciem deoarece in viata poti reusi chiar daca nimeni nu are incredere in tine si tu ai,in schimb poate ca intreaga lume sa aibe incredere in tine dar daca tu nu ai,nu vei reusi.
In concluzie,trebuie sa avem incredere in abilitatile noastre si apoi sa fim destui de puternici ca sa le urmam si sa nu uitam niciodata ca trebuie sa mergem cu incredere in directia visurilor noastre si sa ne traim viata pe care ne-am imaginat-o.
"Vom avea parte de un lucru doar atunci cand vom crede in el"

PS-Astept pareri,exmple de situati concrete si cine are nevoie de sfaturi poate sa conteze pe mine :)

2 comentarii:

  1. Eee eu am o piedica in comunicare si am si o situatie concreta si Da am nevoie si de solutii!Ce m0ai sfatui sa fac daca de exemplu as fi interesat de o fata pe care nu o cunosc dar ma fascineaza ,nu am vazut-o dar m-am indragostit de modul ei de gandire ,nu am nici o sansa sa o sun dar stiu ca mi0ar spune exact ce vreau sa aud si cu toatea astea nu am curajul sa i-o spun direct doar fac aluzii:p

    RăspundețiȘtergere
  2. pai la mine pot sa zik ca am si eu un gol de comunicare poate sunt o fire mai tare dat fiind sunt leu dar nu pot nici o data sa ii spunn lu o persoan ce ma doare chiar daca o simt putenicc in inima tin in mine si sper ca voi trece peste asta sunt o persoana sufletista dar nu prea planga fata de cunoscuti la un lucru trist dar cand sunt acasa si ma uit la o emisiune emotionanta cu povestea de viat trista a unei persoane plang de nu ma mai opresc dar plang si cand vad ca o persoana saraca a primit ceva si se buucura de ea dar problema este ca tin foarte mult in mine nustiu cand eram mai mic chiar ma trezeam noaptea si vb singur dar doctoru mia zis sa nu ma mai consum singur sa incerc sa ma descarc intrun fel nervi stresu acumulat il scoteam seara cand dormeam

    RăspundețiȘtergere