joi, 5 noiembrie 2009

"Putini batrani stiu sa fie oameni"

  • Poate credeti ca suna dur sau credeti ca vreau sa exagerez doar ca sa va atrag atentia.Credeti ce vreti sunteti liberi sa va faceti o parere proprie despre orice vedeti dar nu uitati nici o clipa ca libertatea nu e un drept ci reprezinta asumarea unui risc.Urasc foarte multe lucruri,detest la fel de multe si ma deranjeaza si mai multe deoarece nu pot ramane indiferenta la ce se intampla in lume din cauza faptului ca imi pasa de mine si prin urmare de aceasta lume.Ma deranjeaza(la maxim),oameni care au ajuns la o varsta inaintata si nu fac altceva decat sa judece"tineretul din ziua de azi",de parca noi ii judecam pe ei.Ei nu inteleg un lucru important si elementar faptul ca nici varsta,nici experienta si nimic nu le dau dreptul sa generalizeze.Eu nu spune ca nu e adevarat ce afirma ei,sunt multi copii(mai mari sau mai mici:))...),care nu cunosc semnificatia cuvantului "respect" si nu ii intereseaza viitorul lor si chiar daca fac o facultate,o fac pe bani si numai pentru diploma care o primesc la sfarsit.Dar de aici pana a spune ca toata generatia noastra e alcatuita numai din nesimtiti,care nu cunosc bunurile maniera si nu ii intereseaza viitorul lor si ca noi suntem viitori doctori care ii vor "ucide",e cale lunga.Nu au niciun drept sa ne judece si cu atat mai multe sa ne jigneasca,deoarece ar trebui sa se gandeasca,ca nu toti suntem la fel.Suntem multi care ii respectam,ii intelegem si ii iertam deoarece sunt batrani, dar ar trebui sa inteleaga ca si noi suntem oameni,suntem maturi si stim ce vrem de la viata si vrem in primul rand,o societate mai buna in care dreptatea si respectul sa o conduca,dar in conditiile astea nu se va intampla asta niciodata.Sunt sigura ca multi va regasiti in ce am scris eu si cu siguranta ati auzit de mult ori cuvintele:"generatia asta" si v-ati simtit nedreptatiti si chiar jigniti si poate ati fi ripostat dar va oprit ceva,acel ceva in viata mea poarta numele de "respect".
  • Acuma sa va spun ce am patit intr-o zi...Urc in tramvai si imi iau bilet,ma asez pe un scaun,(precizez ca nu era aglomerat si erau multe locuri libere),la statia urmatoare urca o femeie in varsta si vine langa scaunul meu(ma uitam la ea si nu intelegeam,de ce se uita asa la mine si nu se pune undeva jos ca deja incepea sa am enerveze,na...eu am enervez foarte repede:d)incepe la un moment dat sa spuna ca "generatia din ziua de azi" nu mai are nici un respect,pentru oameni in varsta si bolnavi si ca vai de toti batarni care o sa ajunga in spital si o sa ii omoare doctori astia tineri(m-am enervat si ma gandeam,chiar daca eu nu am nici o atractie pentru medicina,pentru ea m-as face medic in acel moment si i-as face autopsie:D),nu am stat pe ganduri si i-am sp ca sunt mai mult de 20 de locuri libere in tramvai si ca "generatia din ziua de azi" stie mai multe decat toata generatia ei la un loc si ca diferenta dintre noi si ei e ca noi vom sti la orice varsta ce inseamna cuvantul "respect"...si am coborat din tramvai pana nu incepeam sa ma exprim mai "elevat":))...deja v-am plictis deci va las ne auzim data viitoare...
"Exista tineri cu minte multa si batrâni lipsiti de minte; nu timpul te invata sa gândesti, ci firea si educatia timpurie"(cu dedicatie).
PS-spuneti ce va doare si va deranjeaza...vorbiti acuma sau taceti pentru totdeauna:)))

2 comentarii:

  1. foarte adevarat...ai dreptate

    RăspundețiȘtergere
  2. hmm dap cun cazurile de genu asta si mie nu mi sau intamplat 1 ci mai multe cazuri i unul este tot in tranvai ca acolo se intampla multe chesti de genu ma urcasem intr-un autobuz ma asezam frumos pe scaun si asteptam sa imi ia bilet in fata mea era o femeie care tocmai sa urcat si ia soptit la ureche taxatorului ceva de genu unde merge autobuzu si taxatoarea pe un ton raspikat da de ce nu mergeti pe jos ia uitate ma la ea eu vam pus sa va urcati precizez ca taxatoarea avea in 50 si ceva de ani deci varsta 2 la statia urmatoarre se urca 2 ffemei si stau in picioare si taxatoarea de pe scaun lucru ce ea nu are voie sa o faca de jos pe un ton raspicat alo domana pt bilet al 2 caz care ne dam seama ce inseaman generatia 2 dat fiind cei care ne critica , a 2 intamplare a fost in statie la facultate venisem la scoala si de lal trecere colegu l meu observa un om jos care a facut o criza de epilepsie am cgemat salvarea si pana o venit ea am incercat sa ii fac ceva iam deschis gura si avea protez pe gat iam scoso si iam puso intr-o batista dat find cunoscusem persona aceea cand o venit salvarea vin 2 batrain in statie si eu eram plin de sange si sau ocupat cei de la salvare de el si batrani aia uite si tu copil in toata firea sta si se uita inloc sa ajute spunaindui nervos si unpic agitat mai bine taceti si vedetiva de treba ca nu stiti ce sa intamplat deci ce vreau sa remarc in toate astea este ca diferenta cea mare este ca cei de varsta 2 stiu doar sa critice dar din zecile de persoane batrane care leam dat locu pe scaun in tranvai doar 10 % mi-au multumit restu ca si cum eram obligat sa fac asta pt mine oamnei batrani todeuna vor fi respectati cei care se conporta frumos restu vor fi niste persoane non grate care nu au ce cauta in societate

    RăspundețiȘtergere