joi, 5 noiembrie 2009

Respectul si iubirea de sine sunt importante?

Primul loc in viata mea il ocupa respectul si iubirea de sine,deoarece nu pot pretinde sa fiu iubita si respectata daca eu nu sunt capabila sa am aceste sentimente nobile nici macar pentru mine.Consider ca cine nu se respecta si nu se iubeste pe el insusi nu stapaneste nimic in lumea asta.Poate o sa credeti ca sunt narcisista dar va asigur ca nu am nici o inclinatie in aceasta parte,e adevarat ca am pentru mine cel mai bune sentimente si ca am incredere in mine in orice moment al vieti,nu ezit niciodata cand trebuie sa iau o decizie de multe ori o iau pe loc deoarece primul instinct se dovedeste foarte eficient.Nu pot spune ca nu m-am simtit niciodata singura dar va pot asigura ca mi-a trecut foarte repede acea stare de singuratate si nu datorita unei persoane care a aparut in viata mea ci doar am fost capabila sa constientizez ca niciodata nu voi fi singura si mereu ma voi avea pe mine.Va propun un exercitiu,puteti sa-l incercati daca vreti:cand va stimtit singuri rostiti-va propriul nume si atunci veti vede ca nu sunteti singuri,deoarece consider ca adevarat singuratate este atunci cand te pierzi pe tine.Ar trebui sa tinem cont de iubirea si de respectul fata de noi in orice actiune intreprindem si in orice tip de situatie deoarece sunt esntiale si necesare vieti noastre.Aceste doua sentimente genereaza la randul lor increderea de sine care este foarte importanta deoarece daca ai incredere in tine vei reusi in viata tot ce iti vei propune si vei ajunge acolo unde iti doresti.Va propun un citat la care daca vreti puteti reflecta:"Sa lupti pentru visurile tale intr-o lume indiferenta e o realizare din start. Si "strategia" e cuvantul ce va demonstra ca limitele sunt impuse de propria noastra minte"...
PS-raspundeti la intrebare:)

2 comentarii:

  1. foarte tare si adevarat blog-ul:)

    RăspundețiȘtergere
  2. pai ce sa zik pt mine respectul si iubirea se rezuma la totul si in tot cea ce fac daca salut o persoana inseaman ca ma respect pe mine in primul rand si pe el daca vreau sa incep o relatie o incep cu respect si in respect intra multe iar iubirea este al doilea mod de viata de care fara el nu poti fi dat fiind ori ce lucur il faci daca nu il faci cu iubire cu daruinta nu este facut in intregime daca toata lumea ar face asa sa puna respectul si iubire in fata cred ca multe din probleme din ziua de azi sar rezolva

    RăspundețiȘtergere