miercuri, 4 noiembrie 2009

Ce presupune cuvantul "maturizare"?

  • Cu totii ne-am intrebat la un moment dat ce inseamna a fi matur?consider ca nu exista reguli ci depinde doar de felul de a fi a fiecarei persoane deoarece uni se maturizeaza mai repede,alti mai greu sau alti niciodata.Fiecare dintre noi are o proprie compozitie si un carcater si o personalitate unica,cu totii suntem diferiti si ne dorim lucruri diferite de la viata,dar doar de noi depinde daca ne vom atinge scopurile propuse.Trebuie sa riscam totul,sa fim asemenea unor jucatori,sa riscam totul deoarece clipa urmatoare s-ar putea sa nu mai vina,asa ca de ce sa iti pese?de ce sa te intereseze?traieste intens,traieste plin de bucurie deoarece consider ca este esntial in viata sa poti fi capabil sa renunti la tot ce ai,pentru ce ai putea sa devii,deoarece vom avea parte de un lucru dor atunci cand vom crede in el.
Din punctul meu de vedere in acea zi in care vei avea curajul sa-ti infrunti temerile si nelinistile si doar atunci cand iti vei rezolva problemele,fara sa ceri ajutorul nimanui,te vei maturiza.Exista un pod care te conduce de la copilarie spre adolescenta,fiecare il traverseaza asa cum poate,nu e usor sa ajungi pe partea cealalta,dar cand faci asta,descoperi o lume diferita de cea pe care am vazut-o cu ochii de copil.Lumea aceasta ii asteapta pe cei care au curajul sa viseze,sa lupte pentru visurile lor,sa-si asume riscuri si sa-si infrunte temrile,lumea are nevoie de spirite noi care s-o schimbe si s-o faca pe zi ce trece mai buna.E nevoie de tineri care sa aiba curajul sa infrunte viata cu nobletea in suflet si cu dragostea in inima,lumea aceasta ne asteapta pe noi.Indrazniti sa traversati podul...MULT SUCCES IN VIATA
"Fiecare trebuie sa-si traiasca propria viata si sa plateasca propriul pret"
PS- astept raspunsuri la intrebarea mea su reclamati la ce am afirmat eu:))

5 comentarii:

  1. Afrodita_enchanter4 noiembrie 2009 la 09:28

    A fi matur inseamna totodata sa-ti atribui o serie de adevaruri despre oamenii din jurul tau i chiar despre propia persoana ,adevaruri ce iti pot provoca teama de viitor,repulsie,ciuda,nesiguranta dar care odata rostite iti dau posibilitatea sa iti construiesti un zid de aparare a minti si a sufletului contra ipocriziei si falsitati unor oameni pe care ii naste aceasta lume!...take care si astept cu nerabdare viitoarele subiecte postate:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Tocmai cautam ce mai e nou si am descoperit perfectiunea intr0o simpla pagina de prezentare!Wow e incredibil ca mai exista fete care gandesc ,care au ceva de spus si asta nu legat de moda sau machiaje !Toata admiratia mea :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai definit ft bn o mare parte din maturizare...si ma bucura ft mult faptul k ai generalizat:*:*....si da ai dreptate unii nu se maturizeaza never:-"..

    RăspundețiȘtergere
  4. Super tare... Mia placut tiam spus ca te pricepi:P

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu am doar 15 ani si ma comport foarte matur pentru generatia mea si am si probleme de comunicare cu colegii pentru ca ei sunt prea imaturi iar eu matur.Nu ma laud dar gandesc ca un om de 20 de ani dar am numa 15 ani ca varsta si fizic.

    RăspundețiȘtergere